27 ноември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниDacia: Още една крачка напред

Dacia: Още една крачка напред

На 14 януари 2021 г. Renault Group представи Renaulution – своя нов корпоративен стратегически план, определящ посоката на развитие на всяка марка. Неговата цел за Dacia е ясна: да се превърне в лидер за достъпна мобилност, в основна марка.

Нейната цел и визия са още по-подходящи, тъй като се основават на поредица от успешни истории: За 18 години Dacia е продала 7,5 млн. автомобила, а продажбите на частни клиенти нареждат марката на 3-то място в Европа. Сега Dacia е символ на нов поглед към модерността, визия за автомобили, която се харесва на все повече клиенти, които имат пари, но ги харчат разумно, обичат свободата и простите удоволствия и избягват прекомерното потребление.

Благодарение на тези постижения и актуално отношение, марката Dacia е по-свързана с обществото от всякога, ще изследва нови територии и ще пренесе в сегмента C ценностите и добродетелите, които я доведоха до успех в сегмента B.

Двайсет месеца след представянето на плана Renaulution, Dacia е готова и готова да стартира и започва нова глава в своята история. Тя е решила да засили своята привлекателност и желателност, без да се отказва от предложението си за съотношение цена-качество. За тази цел през последните месеци марката се сдоби с нова идентичност, ново лого, нови дилърски центрове, нов дизайн и нови цветове.

Новата глава на Dacia стартира символично по време на дните на манифеста на марката, които събраха няколкостотин международни журналисти в Льо Бурже от 13 до 15 септември миналата година. На практика тя се основава на препотвърждаването на трите ценности, които ще ръководят действията и дизайна на продуктите на марката през следващите години.

Съществени и готини

През последните 18 години Dacia предлага на клиентите си най-важното – и показва, че то е достатъчно.

Естествено, това, което е и не е от съществено значение, се променя с течение на времето. Например климатикът не е бил от съществено значение преди 18 години, но днес е. И обратното, какъв е смисълът да се монтират два или три екрана в един автомобил, когато има бърз и интелигентен начин да се свърже смартфонът на собственика с автомобила, например чрез системата Media Control на Dacia, за да се ползват всички основни функции?

Основното не означава сурово или грубо. Dacia е също така умна, креативна и атрактивна. Това важи и за практическите аспекти – с постижения като системата Media Control или модулния багажник на покрива, който измества традиционната версия, продавана като допълнително оборудване. Това важи и за дизайна: външният вид е страхотен – и не струва повече!

Утре Dacia ще направи още една стъпка напред в креативността, като добави функция, която предлага време и място за почивка в приложението за смартфон. Тази нова функция се разработва от екипите на Dacia съвместно с екосистемата Software République, която включва Renault Group.

Здрава и създадена за приключения на открито

Надеждността и здравината са две от основните характеристики, които са задвижвали успеха на Dacia. Лоялността на клиентите е най-добрият пример за това: във Франция те запазват своята Dacia средно 8 години, а 60% от тях я заменят с друга Dacia. Друг пример е гаранцията на Dacia за най-добро съотношение между цена и качество: остатъчната стойност на автомобил Dacia при продажба втора употреба е с около 10 пункта по-висока от средната стойност на неспециализираните конкуренти.

Тази здравина и надеждност правят автомобилите Dacia идеални за дейности на открито, на които все повече клиенти се наслаждават през свободното си време, както и за професионални начинания.

Утре Dacia ще направи още една крачка напред в синхрон с тази пазарна тенденция, като консолидира гамата си от модели, предназначени специално за офроуд шофиране. Dacia ще продължи да предлага системи за задвижване на всички колела и оборудване, предназначено за дейности на открито, включително комплект, който ще бъде наличен през 2023 г., за да се постави подходящо двойно легло за минути в Jogger, без да се натоварва багажникът. Четиричленно семейство ще може дори да закачи палатка към пътническото отделение, за да увеличи жилищната си площ.

ECO-SMART: икономичен и екологичен

Dacia има намерение да припокрива индивидуалните и колективните интереси. За тази цел тя използва изпитани технологии, които пестят пари на клиентите, вместо да разработва нови. Пример за това е съществуващата платформа CMF-B. След това изоставянето на излишни технологии или просто козметични елементи прави автомобилите по-леки и по този начин пести гориво – което е добре за портфейлите на собствениците и за планетата. Jogger, например, е с 300 кг по-лек от основните си конкуренти със 7 места.

Друг приоритет за Dacia е широкото използване на рециклирани материали. Затова 12% от пластмасата, използвана в Duster, е рециклирана – което е много повече от средното за новите автомобили на европейския пазар. И тук ние съчетаваме интересите на клиентите с тези на планетата.

Утре Dacia ще направи още една крачка напред, като използва повече рециклирана пластмаса в своите модели. Целта е 20% рециклирана пластмаса в новото поколение на Duster. Постигането на тази цел ще включва използването на рециклирана пластмаса за частите, които не се виждат, което често се случва днес, и във видимите външни части, което днес е по-малко. Dacia започна да прави това с пластината за приплъзване под предната броня на Sandero Stepway и ще премине на следващо ниво с нов материал, прецизиран от инженерите на марката: Starkle® – екологично чиста, здрава и елегантна смес от рециклирана пластмаса.

Безпроблемно изживяване за клиентите

Новата глава в историята на Dacia включва съществена промяна във взаимодействието на марката с клиентите, за да им осигури още по-безпроблемно, приятно и съобразено с марката изживяване.

Това цялостно обновяване започна да обхваща цялата дилърска мрежа на Dacia тази пролет. Новите шоуруми са целенасочени, ултрагъвкави, екологично отговорни и ориентирани към разумни цени. За целта Dacia преплита физическо и виртуално изживяване, като по-специално използва добавена реалност на смартфоните.

Година след година Dacia привлича нови клиенти, които търсят това, което може би е най-ценното в съвременния свят: най-необходимото. Тези нови клиенти се стремят към едно разумно, отговорно общество и нов ъгъл на гледане на автомобилите. Автомобили, към които се чувстваш привлечен, защото притежават съдържанието, комфорта и външния вид, и са най-достъпни до момента. Това е Dacia! Същественото без орязване, дизайнът без допълнителни разходи.”, Денис Льо Вот, главен изпълнителен директор на марката Dacia.

ИзточникDacia
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари