30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниID. Buzz Cargo и Amarok са акцентите на Volkswagen Лекотоварни автомобили на...

ID. Buzz Cargo и Amarok са акцентите на Volkswagen Лекотоварни автомобили на IAA Transportation 2022

Транспортното изложение IAA (от 19 до 25 септември) ще бъде огледален образ на настоящата продуктова офанзива, която провежда Volkswagen Лекотоварни автомобили (VWCV). С представянето на новия ID. Buzz Cargo, електрическият автомобил, очакван с вълнение по целия свят, празнува в Хановер своята публична премиера ID. Buzz вече се счита за новата икона на електрическия автомобил. Успоредно с това се представя Multivan Edition – спортен специален модел, който с Plug-in хибридна задвижваща система по желание може да се движи из града на електрическа енергия. За първи път на IAA Хановер се показва и пакетът “Good Night”; той превръща Multivan в кемпер-лайт. Новият Amarok също празнува своята световна публична премиера; той стартира с модерна техника и харизматичен SUV дизайн. Показаният в Хановер Caddy Maxi Dark Label е оборудван с икономичен двигател на природен газ. Гамата от модели, показани на IAA, се допълва от кемперите California и многобройните преустройства за специални търговски цели. Посетителите ще намерят Volkswagen Лекотоварни автомобили в зала 12 и на откритите площи. Това е и мястото, където посетителите могат да направят тест драйв на ID.Buzz.

Новият модел ID. Buzz: електрическият универсален автомобил е един от най-важните нови продукти за годината. На изложението IAA Transportation 2022 той празнува своята публична премиера като Cargo1. Освен микробусът, на изложението ще бъде представен и петместният ID. Buzz Pro2 също ще бъде в центъра на вниманието на изложението. С моделите ID.BUZZ Volkswagen Лекотоварни автомобили пренася вечно младата идея за VW кемпер-ван в модерната епоха. Предварителните продажби в Европа започнаха още през май. Вече са приети над 12 500 поръчки. Първите автомобили ще бъдат доставени на собствениците им тази есен. Типичното усещане за шофиране на Bulli се усеща още щом се качите: повдигната позиция на седене, подлакътници, къс надвес отпред, стръмно издигащ се кокпит. ID. Buzz Pro е пригоден за семейства, развлекателни дейности и бизнес употреба. ID. Buzz Cargo междувременно поставя началото на нова ера на вановете.

150 kW (204 к.с.) се произвеждат от двата двигателя ID. Buzz на електрическия двигател. Батерията с капацитет 77 kWh (нетно енергийно съдържание) е разположена ниско долу в сандвич пода. Обхватът по WLTP на ID. Buzz Pro е до 423 км, а този на ID. Buzz Cargo до 425 км. Батерията се зарежда в точки за зареждане с променлив ток с мощност 11 kW. В станциите за бързо зареждане с постоянен ток мощността на зареждане нараства до 170 kW. При използване на тази мощност зареждането става за 30 минути (от 5 до 80 %). На съвместими станции за бързо зареждане с постоянен ток е възможно зареждането на двата модела чрез “Plug & Charge”. Активирането и таксуването се извършват автоматично, без да е необходимо да се използват карти за зареждане или приложения.

Новият Amarok: Второто поколение на пикапа празнува своята световна премиера на изложението IAA. Добре обмисленият набор от функции, повече от 20 нови асистиращи системи, мобилни онлайн услуги, двигатели, които са едновременно ефективни и с висок въртящ момент, две технологии за задвижване на всички колела и специално разработени аксесоари превръщат новия Amarok3 в един от най-универсалните пикапи. Неговата доминираща визуална характеристика е ясното, харизматично ДНК на дизайна на Volkswagen. Новият Amarok ще бъде пуснат на пазара в първите няколко държави в края на годината.

При пускането на пазара пикапът ще се предлага във версиите Amarok, Life, Style, PanAmericana и Aventura, както и с DoubleCab (с четири врати) или SingleCab (с две врати). Volkswagen Лекотоварни автомобили показва Amarok на IAA в топ версиите PanAmericana и Aventura (винаги с DoubleCab) със стандартно оборудване като задвижване на всички колела, кожена тапицерия, “IQ.Light – LED матрични фарове”, LED задни светлини, инфоразвлекателна система с навигационна функция, озвучителна система от Harman-Kardon и разнообразни асистиращи системи като ACC+ адаптивен круиз контрол. Ще се предлагат четири турбодизелови двигателя (TDI) и един бензинов двигател с турбокомпресор (TSI). Мощността на двигателите TDI варира от 110 kW (150 к.с.) до 184 kW (250 к.с.), докато TSI развива 222 kW (302 к.с.). В зависимост от версията на двигателя Amarok има ръчна скоростна кутия или новоразработена 10-степенна автоматична трансмисия.

Новият Multivan Edition: Новият Multivan Edition се представя като специален модел: визуално това е най-спортната версия в гамата. Концепцията на модела се определя от черни елементи. Покривната част, включително А-колоните и спойлера на покрива, винаги е боядисана в Deep Black Pearl Effect. Визуално в унисон с това са и тъмно тонираните стъкла в задната част. Задните LED светлини също са потъмнени. Отстрани Multivan Edition се индивидуализира с гланцирани черни капачки на страничните огледала, черни 18-инчови сплави “Toshima” и черен десен над областта на праговете. В нея е интегрирана думата “EDITION”. Декорът, допълнен с името на модела, е стилистично повторен на задния капак. В предната част лъскавите решетки на въздухозаборниците допълват спектъра от черни детайли.

Други стандартни характеристики отвън включват “IQ.LIGHT – LED матрични фарове” и осветяване на околното пространство около вратите с проекция на логото на силуета на Multivan, включващо името “EDITION”. Стандартният цвят, който контрастира с Deep Black Pearl Effect на покривната част, е Pure Grey. Други контрастни цветове, предлагани като опция, са Candy White, Energetic Orange Metallic, Indium Grey Metallic, Mono Silver Metallic и Reflex Silver Metallic. Новият Multivan Edition може да бъде поръчан с две дължини на каросерията (4973 и 5173 мм), като пет-, шест- и седемместен, както и с всяка от задвижващите системи (PHeV, TSI, TDI).

За първи път на изложението IAA в Хановер се показва и пакетът “Good Night”, който – със сгъваемо легло и опция за затъмняване – превръща новия Multivan в кемпер.

Новият Caddy Maxi Dark Label 1.5 TGI: Новото поколение на Caddy се появи на пазара през 2020 г. Сега Volkswagen Лекотоварни автомобили показва на изложението IAA новото Caddy Dark Label. Специалният модел може да бъде поръчан с някой от вариантите на двигателя. Представеният на изложението автомобил се задвижва от най-новия силов агрегат в програмата на Caddy: двигател с турбокомпресор на природен газ4 с мощност 96 kW (131 к.с.). Този 1,5 TGI се предлага във всички случаи в комбинация с удълженото междуосие на Caddy Maxi.

Газовата задвижваща система (за която може да се използва и биогаз) се отличава с нисък разход и също толкова ниски емисии. Освен това един килограм CNG осигурява осезаемо повече енергия от еквивалента на бензина или дизела. Това прави 1,5 TGI много икономичен. Стоманените резервоари под пода побират 21,1 кг CNG/природен газ. Освен това Caddy Maxi 1.5 TGI има резервен резервоар за бензин с вместимост 8,25 литра. Превключването между CNG и бензин става автоматично. Разходът на природен газ Н в цикъла NEDC (комбиниран) е 4,3 кг/100 км.

1) ID. Buzz Cargo (150 kW/204 к.с.) разход на електроенергия (комбиниран) в kWh/100 км: 22,2 – 20,4; емисии на CO2 (комбинирани) в г/км: 0. Данните за разхода и емисиите, налични за автомобила, се основават само на WLTP, а не на NEDC.
2) ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР (ID): 1. Buzz Pro (150 kW/204 к.с.) Разход на електроенергия по NEDC (комбиниран) в kWh/100 км: 18,9. Емисии на CO2 (комбинирани) в г/км: 0.
3) Автомобилът е концептуален автомобил, който е близък до серийното производство.
4) Caddy Maxi Dark Label 1,5 TGI (96 kW/131 к.с.) Разход на гориво по NEDC (комбиниран) в кг/100 км: 4,3. Емисии на CO2 (комбинирани) в г/км: 118.

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари