30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоРемаркета и надстройкиАвтоматизация от товарните складове до магистралите: ZF демонстрира решения за автономни търговски...

Автоматизация от товарните складове до магистралите: ZF демонстрира решения за автономни търговски транспортни системи

Подразделението на ZF за решения за търговски превозни средства (CVS) ще представи най-новата си гама от готови за бъдещето технологии и експертен опит в областта на автоматизацията на IAA Transportation 2022. Това включва иновативното решение на ZF за автоматизирано управление на шасито от следващо поколение Autonomous Driving Open Platform Technology (ADOPT). Усъвършенстваната платформа свързва софтуера на виртуалния водач на автономните превозни средства с неговите системи за задвижване, като използва стандартизирани интерфейси, разработени в съответствие с автомобилните стандарти. Осигурявайки възможности за автономно шофиране, ADOPT превръща инструкциите за шофиране в безопасни команди за управление на движението на автомобила. Това включва автоматизирано транспортиране от възел до възел по магистрали с ADOPT 3.0, а за напълно интегрирана автоматизация на корабостроителници – ADOPT 2.0 на ZF в комбинация с новото решение за оркестрация на автопаркове SCALAR.

Автоматизация от товарните площадки до магистралите: ZF демонстрира решения за автономни търговски транспортни системи

С нашето уникално портфолио ние сме “едно гише” за автоматизирани технологии в индустрията на търговските превозни средства, като сме в състояние да комбинираме иновациите от огромната ни група ZF и нашата партньорска екосистема, за да предоставим най-добрите в класа си решения за автономен търговски транспорт, предназначени да повишат производителността и ефективността на логистиката”, каза Карлос Гонзалес, ръководител на отдел “Системни решения за камиони и автобуси” в Commercial Vehicle Solutions.

От доставката на интегрирани системи за автоматизация на шасито на превозното средство за производителите на превозни средства, до пълни решения за автоматизация на площадката до ключ за доставчиците на услуги “Транспорт като услуга”, ZF може мощно да предостави цялостните автоматизирани решения на бъдещето. Не в някакъв далечен момент в бъдещето, а тук и сега”, добави Гонзалес.

Автономно шофиране “на едно гише”

Обширното портфолио на ZF за автоматизация на търговски превозни средства варира от доставката на компоненти за шасита и управление на автомобили с автономно управление от ниво 4, сензори, високопроизводителни компютри до усъвършенствани цифрови технологии и технологии за свързване. Обединявайки тези възможности, ZF може да предостави на клиентите си цялостни решения “до ключ”, включително софтуерни решения за виртуален водач и автоматизирана организация на движението. Това дава възможност конструктивните решения да бъдат гъвкаво интегрирани в платформата за автоматизирани превозни средства на производителя на търговски превозни средства или да бъдат комбинирани с решенията и услугите за автоматизация, предлагани от новите автомобилни компании.

В качеството си на интелигентен интерфейс за управление в подкрепа на системите за управление на движението на автономните превозни средства, следващото поколение решение ADOPT на ZF представлява важна стъпка напред за автономното шофиране. ZF демонстрира високоскоростно автономно шофиране на ниво 4 с демонстрационен автомобил, който беше оборудван със скоростна кутия и електронно управляема система за въздушно окачване OptiRide на ZF, както и с трето поколение система EBS, взаимодействаща със софтуера за управление на шасито ADOPT 3.0 за скорости до 80 км/ч. Комбинацията демонстрира висок контрол на стабилността дори върху мокри пътища и повърхности с неравномерно триене.

ZF демонстрира и цялостно решение за автоматизация на паркинги “до ключ”, като използва влекач без водач за придвижване на полуремаркета. Оборудван с кормилното управление ReAX на ZF, ECAS OptiRide, EBS от трето поколение, спирачна система Fail Operation и паркинг спирачка Fail-Safe, той извърши напълно автоматизирани маневри в двора, като докинг и прикачване. Автоматичното прикачване е с до 50% по-бързо и спомага за повишаване на производителността, както и за подпомагане на по-малко опитните водачи. Превозното средство се управляваше от комбинация от новия софтуер ADOPT 2.0 на ZF за скорости до 20 км/ч, който се свързваше със софтуера за планиране на пътя и възприемане на Embotech. Тази демонстрация показа също така как ZF може да използва своята технология за оркестрация SCALAR за автоматизиране на планирането, маршрутизирането и изпращането на превозни средства на открито.

ИзточникZF
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари