29 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоТежкотоварниСпокойствие на пътя с IVECO TOPCARE - първата първокласна асистираща услуга за...

Спокойствие на пътя с IVECO TOPCARE – първата първокласна асистираща услуга за шофьори

Пионерската услуга за обслужване на клиенти на IVECO е създадена, за да улесни живота им, като осигури максимална подкрепа в случай на непланиран престой.

IVECO TOPCARE увеличава времето за работа на превозното средство, като осигурява възможно най-бързото му връщане на пътя и се грижи за водача с пълен пакет от услуги за гостоприемство в случай на тежка повреда, която изисква повече време за отстраняване.

IVECO пусна на пазара първия в бранша пакет за бързо обслужване и гостоприемство: IVECO TOPCARE. Премиум услугата за помощ, задвижвана от свързаността на IVECO, е създадена, за да подпомага клиентите в случай на непредвидена извънредна поддръжка, като връща автомобила на пътя възможно най-бързо и се грижи за водача, ако проблемът изисква повече време за разрешаване. Първокласна услуга – уникална в сектора на товарните превози.

Това е най-новата стъпка в революцията на марката, ориентирана към водача, която започна с пускането на IVECO S-WAY през 2019 г. и използва неговата усъвършенствана свързаност, за да предостави на клиентите идеалното бизнес решение за собствениците на автопаркове и перфектния спътник за пътуване на водача. Затвърждавайки ангажимента си към общността на своите шофьори, IVECO всъщност представи през последните 3 години продукти и услуги, насочени към подобряване на ежедневието на водачите на борда по отношение на безопасността, комфорта и свързаността.


С TOPCARE IVECO за пореден път доказва, че е първият, който въвежда иновации в обширното си портфолио от услуги, изградени около клиента”, казва Михай Раду Дадерлат, ръководител на отдел “Обслужване на клиенти на Truck BU TCO & Services” в IVECO. “Водени от силния ни подход, ориентиран към водача, в съчетание с нашия начин на мислене в областта на цифровите технологии и свързаността, ние разработихме първокласна услуга за поддръжка, за да гарантираме на нашите водачи и собственици на автопаркове спокойствие, когато техният камион е на път. Искаме нашите клиенти да се чувстват сигурни с IVECO във всяка ситуация, затова разработихме всеобхватно покритие, което гарантира бързи и гъвкави действия благодарение на усъвършенстваните системи, увеличавайки максимално времето за работа на превозното средство и бизнес производителността, като същевременно се грижи за водача, дори в случай на неочаквани събития.

Благодарение на широката мрежа от над 1800 сервизни пункта на IVECO в Европа, които са готови да помагат на клиентите 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, водачът никога не е далеч от експертна помощ и превозното средство бързо ще се върне на пътя. Където и да се намират, от каквото и да се нуждаят, IVECO поддържа автомобила в движение възможно най-скоро, подобрявайки бизнес производителността на собственика на автопарка.

В случай на повреда, която принуждава водача да спре в сервиз за извънредна поддръжка, контролната зала на IVECO, която постоянно следи свързаните превозни средства, получава незабавно предупреждение, което определя най-висок приоритет за отстраняване на повредата в превозното средство.

Автоматично се задейства процес на спешно снабдяване с части, а квалифицирани експерти по диагностика започват работа, за да сведат до минимум времето на престой, като предоставят постоянна информация за състоянието на ремонта.

Ако ремонтът отнеме повече време от очакваното и шофьорът се намира далеч от дома си, IVECO TOPCARE му предоставя редица гостоприемни услуги, включително храна, настаняване в хотел, трансфери и паркинг, ако е необходимо, за да осигури комфорта му по време на чакането. За пълно спокойствие винаги се осигуряват медицински грижи в случай на неспешен здравословен проблем.

IVECO TOPCARE е абонаментна услуга, достъпна за свързаните автомобили IVECO S-WAY, в допълнение към договора за поддръжка и ремонт на IVECO.

ИзточникIVECO
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари