29 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниДва нови модела Caddy наведнъж: Caddy Maxi TGI и специално издание “Dark...

Два нови модела Caddy наведнъж: Caddy Maxi TGI и специално издание “Dark Label”

Особено ефективна система за задвижване с CNG в Caddy и специално издание на модела “Dark Label” – с черни дизайнерски елементи

Caddy от Volkswagen Лекотоварни автомобили (VWCV) вече се предлага в още две версии: като задвижване с CNG TGI и като елегантно специално издание “Dark Label”. По този начин VWCV разширява моделната гама на Caddy с атрактивни варианти, които могат да се комбинират и помежду си.

Широката гама от бензинови и дизелови двигатели за Caddy е допълнително разширена при по-дългия с 35 см Maxi с добавянето на алтернативна система за задвижване: сега той се предлага и с двигател на CNG (Compressed Natural Gas). Задвижващият агрегат с турбокомпресор с работен обем 1,5 литра осигурява мощност от 96 kW / 131 к.с. и осигурява добри пътни характеристики и нисък разход на енергия в голямото Caddy. Caddy Maxi TGI например постига енергиен етикет А+, което го прави единственият автомобил в продуктовата линия, който постига това.

Caddy Maxi TGI: Във варианта на панелния ван се побира много, точно както във версията с конвенционален двигател, тъй като петте резервоара за гориво са монтирани по спестяващ място начин в долната част на каросерията.

Caddy TGI може да се движи по особено привлекателен от финансова гледна точка и щадящ околната среда начин с помощта на Bio-CNG. Цената на CNG е много по-ниска от тази на бензина или дизела. Освен това килограм CNG осигурява около 1,5 пъти повече енергия от литър бензин – и 1,3 пъти повече от литър дизел. За да може един автомобил да се движи толкова евтино, колкото с Bio-CNG, цената на дизеловото гориво би трябвало да е около 75 цента на литър; цената на бензина би трябвало да е дори само 65 цента.

При използването на Bio-CNG в Caddy TGI са възможни много по-ниски нива на емисии в сравнение с конвенционалните двигатели с вътрешно горене, като се стигне до въглеродно неутрално шофиране. Сгъстеният природен газ (CNG) се доставя в Германия от местно производство. За производството му се използват само отпадъци и остатъци. Биометанът може да се произвежда например от слама или утайки.

Изглед на петте газови бутилки, монтирани в Caddy Maxi TGI: Монтиране на стоманените резервоари и газовата система на CNG в Caddy в завода в Познан.

139 литра или 21,1 кг сгъстен природен газ се побират в петте стоманени резервоара в долната част на автомобила. В резултат на монтирането на резервоарите под автомобила голямото товарно пространство на Caddy Maxi може да продължи да се използва както преди. Квазимонополната система за задвижване на CNG в Caddy разполага и с допълнителен резервоар за бензин с вместимост 8,25 литра. Ако някога не е възможно да се стигне до горивна помпа за CNG, на борда има достатъчни резерви. Квазимоновалентният режим означава, че Caddy стартира с помощта на бензин и след това винаги се движи на CNG, като превключва на бензин само ако резервоарът за газ е празен. Това превключване се извършва, без пътниците да забелязват или да правят каквото и да било. Индикаторите за пробега и нивото на горивото се превключват автоматично към използваното в момента гориво.

При разход на гориво от 4,3 кг CNG на сто километра или съответно 118 грама CO2 на един километър (комбиниран цикъл), в зависимост от индивидуалния стил на шофиране би трябвало да е възможно изминаването на повече от 400 километра с CNG и още около 120 километра с пълен резервоар бензин. За да постигне това, Caddy Maxi TGI на Volkswagen Лекотоварни автомобили използва най-новия 1,5-литров двигател с мощност 96 kW от платформата MQB на Volkswagen Group, който е разработен специално за използване на CNG.

Новият Caddy TGI се предлага във вариантите Cargo, Kombi, Caddy Life и Style само във версията с дълго междуосие. Цените на Caddy със задвижване на CNG започват от 27 430,00 евро (нето/без ДДС*), а на панелния ван – от 35 075,25 евро (бруто/без ДДС*) за Caddy Kombi Maxi.

Не един, а два нови модела Caddy в дилърствата. Caddy TGI предлага освен бензин и дизел и трета алтернатива на задвижването, а „Dark Label“ (на снимката) е стилен дизайнерски модел с черни елементи, базиран на Caddy „Life“.

Елегантно тъмен – новият Caddy “Dark Label”

Подобно на TGI, на разположение за незабавна поръчка и отпътуване е и специалното издание на модела “Dark Label” с многобройни черни дизайнерски елементи и първокласно вътрешно обзавеждане. Доставян само в четири приглушени лакови покрития на екстериора, моделът по този начин елегантно се отличава от останалите модели от линията Caddy.

Новото специално издание на модела е базирано на средната спецификация “Life”. В допълнение, “Dark Label” има например черни релси на покрива, 17-инчови обгорени алуминиеви джанти “Columbo” в черен цвят и подходящо оформени табелки с името на модела. Капаците на страничните огледала също са боядисани в черно, дръжките на вратите са в цвета на каросерията на автомобила, а релсите на плъзгащите се врати – в черно. Панорамният стъклен покрив, LED основните фарове с LED дневни светлини, LED задните светлини и системата “Keyless Start” са включени в гамата от характеристики.

Четирите екстериорни цвята, които могат да се комбинират с CaddyDark Label”, са: Deep Black Pearl, Indium Grey Metallic, Starlight Blue Metallic и Pure Grey като втори сив тон.

Caddy “Dark Label” – Стилният дизайнерски модел с многобройни черни декоративни елементи е базиран на Caddy „Life“, вече е наличен за поръчка.

CaddyDark Label” може да бъде поръчан с късо или дълго междуосие. За системата на задвижване клиентите могат да изберат някой от бензиновите или дизеловите двигатели с предно или също така със задвижване на всички колела, които се предлагат за Caddy. Естествено също и новия TGI с двигател на природен газ. Цените на този елегантен модел от специалното издание Caddy line започват от 29 642,90 евро (с ДДС*) за 1,5-литровия TSI.

_____________________________________
* Валидно за германския пазар, юли 2022 г.

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари