26 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниИзцяло електрическият Opel Vivaro-e вече се предлага като универсален бордови камион

Изцяло електрическият Opel Vivaro-e вече се предлага като универсален бордови камион

Широката гама от варианти на каросерията на бестселъра Opel Vivaro-e лекотоварен автомобил (LCV) с електрическо задвижване на батерии продължава да се разширява с ново предложение, което се присъединява към гамата. В допълнение към версиите Cargo panel van, Combi people carrier, crew cab и floor cab, Vivaro-e с литиево-йонна батерия с капацитет 50 kWh или 75 kWh вече се предлага и като бордови камион от германските специалисти по преустройство Schoon Fahrzeug Systeme und Metalltechnik GmbH.

Базиран на подовата кабина на Opel Vivaro-e с един ред седалки и междуосие от 3,27 метра, универсалният бордови камион предлага гъвкава платформа с размери 2,44 x 1,83 x 0,40 м (Д x Ш x В), произведена с високо качество. Задната врата и страничните стени от алуминий с височина 40 см се сгъват за лесна употреба; здравата стоманена рама с висока устойчивост на усукване е защитена с 10-годишна гаранция срещу перфорация, благодарение на горещото поцинковане.

Товаренето/разтоварването е удобно благодарение на малката височина на товара от само 860 мм. Подът на платформата е напълно плосък, без навлизащи в него колесни арки. Достъпът е допълнително улеснен от интегрираното стъпало от вътрешната страна на задната врата. Рокерните панели под платформата завършват външния вид от висок клас.

Важно е товарът, стоките и инструментите да се съхраняват безопасно. Поради това подът на платформата на Opel Vivaro-e с плосък борд (изработен от едно цяло без челни заварки) е с повърхност против хлъзгане. Вдлъбнати във външната рамка очи (по три от всяка страна) позволяват сигурно закрепване на товара. Оборудването може да бъде прибрано в просторната кутия с дълбочина около 2,4 м, разположена под платформата в задната част на автомобила. Широкият 1,13 м капак със заключваща се ключалка и две панти се отваря надолу за оптимална използваемост. Ако клиентите се нуждаят от място за съхранение специално на инструменти, те могат да поръчат просторна кутия за инструменти от аксесоарите на Schoon (1,80 x 0,63 x 0,53 м), която се закрепва към товарната повърхност непосредствено зад кабината. С батерията с капацитет 50 kWh бордовият камион Vivaro-e предлага полезен товар до 960 кг.

Литиево-йонната батерия е опакована под товарното пространство по такъв начин, че Vivaro-e не изисква компромиси по отношение на товарния капацитет. Усъвършенствана регенеративна спирачна система, която възстановява енергията, произведена при спиране или намаляване на скоростта, допълнително повишава ефективността.

Електрификация без компромиси

Със 100 кВт (136 к.с.) и 260 Нм въртящ момент на задвижващата система моделната гама Vivaro-e предлага електрифициран транспорт, без да изисква отстъпки по отношение на използваемостта. Електронно контролираната максимална скорост от 130 км/ч дава възможност за движение със скорост на аутобана, като същевременно се запазва електрическият пробег. В зависимост от варианта на модела Vivaro-e може да измине до 328 км с едно зареждане на 75-киловатчасовата батерия (WLTP1).

Зареждането на Vivaro-e е толкова лесно, колкото и използването му. Чрез стенна кутия, бързо зареждане или дори кабел за зареждане от домашен контакт, ако е необходимо. При използване на обществена зарядна станция за постоянен ток с мощност 100 kW, зареждането на 75-kWh батерия до 80% състояние на заряда отнема само около 45 минути. Opel предлага бордови зарядни устройства, които гарантират максимално бързо зареждане и дълъг живот на акумулатора (покрит с осемгодишна гаранция за пробег от 160 000 км).

В допълнение към средноразмерния Opel Vivaro-e и компактния ван Combo-e, германската марка предлага и големия ван Movano катоMovano-e с електрическа батерия. По този начин цялото портфолио от лекотоварни автомобили на Opel е изцяло електрическо, без вредни емисии и с възможност за незабавна поръчка, а автомобилът Vivaro-e HYDROGEN с горивни клетки продължава стратегията на марката за електрификация.

________________________________
[1] Диапазонът е определен в съответствие с методологията на тестовата процедура WLTP (Р (ЕО) № 715/2007, Р (ЕС) № 2017/1151). Действителният пробег може да варира в ежедневни условия и зависи от различни фактори, по-специално от личния стил на шофиране, характеристиките на маршрута, външната температура, използването на отопление и климатизация и предварителна термична обработка.

ИзточникOpel
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Нова генерация DAF | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари