4 октомври, 2022
Устойчив транспорт
НачалоАвтобусиVolvo Buses с нова платформа за премиум автобуси

Volvo Buses с нова платформа за премиум автобуси

Volvo Buses пуска на пазара нова мощна платформа, която ще допринесе за икономия на гориво, както за своята гама премиум автобуси така и за клиентите на шасита. С мощност до 500 к.с. и икономия на гориво до 9% тя ще бъде истински спестител на разходи за туристически, чартърни и линейни превози.

Volvo 9900 на живописен път

Новата платформа за туристически автобуси ще се предлага като гамата Volvo 9000 в Европа, Volvo 9800 за Мексико и като Volvo B13R за пазарите на шасита.

С въвеждането на новата автобусна платформа правим още една важна стъпка към осигуряването на устойчиви решения за превоз на хора”, казва Анна Вестерберг, президент на Volvo Buses. “Това е глобално предложение за операторите на първокласни автобусни услуги с всеобхватни възможности за адаптиране към нуждите на пазара.

Най-очевидната характеристика на новата автобусна платформа на Volvo Buses е новият двигател с подобрена горивна ефективност.

Новата платформа ще намали разхода на гориво, а оттам и общите емисии. Volvo Group има ясна визия и твърд ангажимент по отношение на устойчивото развитие. Нашата пътна карта за постигане на нулеви емисии включва не само днешните електрически превозни средства; новата платформа за градски автобуси предлага също така предимствата на алтернативните горива и значителни подобрения на ефективността при превози на дълги разстояния”, продължава Анна Вестерберг.

Пълна гама предложения

Новата платформа е в основата на гамата туристически автобуси 9000 на Volvo, а също така се предлага като шаси B13R на всички основни пазари на Volvo Buses. На различните пазари се предлагат версии с конфигурация с две или три оси.

Мощностите варират от 380 до 500 к.с., като всички те са сертифицирани за HVO, а версиите с 460 и 500 к.с. са сертифицирани и за биодизел. За да се допълни гамата, има и конфигурация с нисък вход, идеална за изграждане на премиум двуетажни автобуси.

Повече мощност с по-малко гориво

В основата на новата автобусна платформа е новата версия Евро 6 на надеждния и добре изпитан 13-литров двигател на Volvo.

Виждаме цялото задвижване като печеливша концепция”, казва Матиас Форсен, глобален продуктов директор във Volvo Buses. “Един от крайъгълните камъни е уникалната нова система за охлаждане, а новата версия на Volvo I-Shift заедно с новия двигател ни позволява да намалим още повече оборотите на двигателя.

Новата автобусна платформа ще се предлага като гама Volvo 9000 в Европа, Volvo 9800 за Мексико и като Volvo B13R за пазарите на шасита.

Уникална система за охлаждане

Охладителната система е с нов дизайн. Тя е разделена на две автономни секции, като и двете се управляват от високо енергийно ефективни електрически вентилатори. Матиас Форсен обяснява:
Хубавото е, че с тази конфигурация не само пестим гориво, но и можем да поддържаме изключително равномерна температура в двигателния отсек. Това ни дава възможност да удължим интервалите на обслужване, което от своя страна допълнително увеличава времето за експлоатация.

Обновена среда за водача и по-добър комфорт

Отвътре водачът ще открие изцяло ново динамично арматурно табло с различни изгледи, адаптирани към различните ситуации на шофиране.

Обновихме и волана”, казва Матиас Форсен. “Наклонът на воланния прът улеснява влизането и излизането на водача, а воланът вече включва функции за работа с мултимедия и круиз контрол.

В полза на комфорта на водача и пътниците е обновено окачването, както и монтирането на двигателя. Резултатът е двоен: намаляване на вибрациите и шума в купето в комбинация с по-плавно пътуване.

Най-голямото предизвикателство – представянето на новата платформа на Volvo Coach.
ИзточникVolvo Buses
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари