30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниВ Хановер стартира производството на ID. Buzz с годишен тираж до 130...

В Хановер стартира производството на ID. Buzz с годишен тираж до 130 000 автомобила

Volkswagen Лекотоварни автомобили (VWN) дава началото на нова ера в автомобилното производство в своя завод в Хановер. Наскоро там стартира производство на новите изцяло електрически модели ID. Buzz1) и ID. Buzz Cargo1), като първите екземпляри от тях ще бъдат доставени на новите им собственици през есента.

Със започването на производството на ID. Buzz1), заводът на VWN в Хановер се превръща в третата производствена мощност за модели от ID. фамилията на територията на Германия. “ID. Buzz1) е крайъгълен камък в електрификацията на марката и завода в Хановер”, посочи Йозеф Баумерт, отговорен за производството и логистиката член на управителния съвет на VWN. “Само след осем години над 55% от нашите модели в Европа ще използват електрическо задвижване с акумулаторно захранване, а ID. Buzz1) има водеща стратегическа роля в това развитие“, споделя още Баумерт.

От месец май тази година VWN произвежда три модела в завода в Хановер – ID. Buzz като електромобил на акумулаторни батерии (BEV), новия Multivan с plug-in хибридно и конвенционално задвижване и вариантите на T6.1 с двигатели с вът-решно горене.

В рамките на тази година VWN планира да произведе общо около 15 000 екземпляра ID. Buzz1). Баумерт добавя – “Паралелно с развитието на нашата продуктова гама, годишният обем на производството на ID. Buzz и ID. Buzz Cargo в нашия завод в Хановер след 2023 година ще достигне 130 000 автомобила.

За производството на новия ID. Buzz1) са обучени 4000 служители

Стартът на производството на първото изцяло електрическо превозно средство и неговите нови дигитални системи в Хановер естествено доведоха до мащабни нови изисквания към служителите. В рамките на процеса на подготовката на производството на ID. Buzz1) в завода през програма за обучение са преминали общо 4000 служители на компанията. “Обучението на нашите служители включваше познания за технологиите за задвижване с високо напрежение, а програмата за обучение на млади работници и специалисти също бе адаптирана към новите изисквания и задачи“, допълва Баумерт. Програмата за обучение и повишаване на квалификацията, която VWN предлага на стажантите, новопостъпилите и утвърдените специалисти в завода в Хановер, вече включва специалността техник по мехатроника за системни и високоволтови технологии.

В процеса на подготовката за началото на производството на ID. Buzz, 4000 служи-тели в завода са преминали програма за обучение за новия модел.

В своя коментар за процеса на стартиране на производството на ID. Buzz1), Баумерт посочва още – “В този период нашият екип свърши страхотна работа, преминавайки през процеса на обучение за ID. Buzz успоредно със серийното производство на T6.1 и новия Multivan – всичко това по време на пандемията от Covid-19. Бих искал да благодаря на всички служители на VWN за тяхната ангажираност и решимостта им да гарантират оптимален старт на производството на ID. Buzz в нашия завод.

Увеличен производствен обем

Съвременните цифрови системи и новите производствени процеси дават възможност за увеличаване на темповете на производството в завода. Към 2023 година VWN планира дневният производствен обем на ID. Buzz1), новия Multivan и T6.1 в Хановер да достигне 900 автомобила. Досега максималният темп на производството в завода беше 810 автомобила.

Новите съоръжения и процеси в завода включват производството на каросерията на ID. Buzz, при което степента на автоматизация е нараснала до 92%.

Марката бележи сериозен прогрес в стратегията за автоматизация и цифровизация

В завода вече се използват редица нови инсталации и процеси – степента на автоматизация на производствения процес на каросерията на ID. Buzz1) например се е увеличила с 15 процентни пункта до 92% в сравнение със същия процес при T6.1. Висококвалифицираните служители на компанията вече управляват голяма част от дейността на завода с помощта на компютри и мобилни устройства като смарт часовници например, а операторите и машините са в постоянен комуникационен контакт. Роботизираните системи съобщават своевременно за евентуално възникнали проблеми, които могат да бъдат разрешени бързо без необходимост от спиране на производствения процес. Обобщението на Баумерт във връзка с развитието на производството в завода е кратко и ясно – “Хановер е на път да се превърне в “интелигентен завод“.

В бъдеще Volkswagen Group Components ще произвежда в Хановер и акумулаторни системи за платформата MEB

Производствените мощности на Volkswagen Group Components в близкия град Барзингхаузен в момента сглобяват изцяло предния и задния мост на ID. Buzz1) и ID. Buzz Cargo1) – най-новите и най-големи модели, използващи модулната конструктивна архитектура за автомобили с електрическо задвижване MEB. Оттам те се доставят до завода VWN в Хановер. На същото място специалистите на Volkswagen Group Components вече произвеждат и други модерни хардуерни решения като гъвкави бързозарядни станции, необходими за изграждането на инфраструктура за бързо зареждане на електромобили, както и корпуси за електродвигателите, използвани в MEB моделите. От 2024 година в същото производствено звено близо до Хановер ще започне и сглобяването на акумулаторните системи за MEB платформата, включително и за ID. Buzz1), които в момента се доставят от завода на Volkswagen Group Components в Брауншвайг.

1) ID. Buzz Cargo: комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км: 22.2 – 20.4 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 в г/км: 0. Клас на енергийна ефективност: A+++. ID. Buzz Pro: разход на електроенергия в кВтч/100 км: 18.9. (NEDC); комбиниран 21.7 – 20.6 (WLTP); комбинирани емисии на CO2 в г/км: 0. Клас на енергийна ефективност: A+++

СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари