26 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниОбновени и 100% електрически: Renault Kangoo Van E-Tech и Renault Master E-Tech...

Обновени и 100% електрически: Renault Kangoo Van E-Tech и Renault Master E-Tech 52 kWh

36 години след първия 100% електрически прототип на Master и 10 години след пускането на пазара на 100% електрическия Kangoo Z.E., от който бяха продадени над 70 000 бройки, Renault се утвърди като световен пионер и европейски лидер в областта на електрическите превозни средства.

Renault стартира обновяването на своята гама от 100% електрически търговски автомобили с New Kangoo Van E-Tech Electric и New Master E-Tech Electric 52 kWh, за да предложи още по-голяма гъвкавост и свобода без никакви компромиси.

Всички предимства и иновации на Kangoo Van, плюс предимствата на електрическото задвижване

Новият Kangoo Van E-Tech Electric наследява всички качества на версията с двигател с вътрешно горене, която бе удостоена с престижната титла “Международен ван на годината 2022”.

Батерията, разположена под пода на автомобила, не влияе на полезния обем на товарното отделение, което предлага до 3,9 м3 обем във версия L1 (4,9 м3 в дългата версия2), 600 кг полезен товар (800 кг в дългата версия2) и 1500 кг капацитет за теглене.

Същото важи и за интелигентната и уникална система “Sesame Open by Renault”, която предлага най-добрия страничен отвор на пазара – 1,45 м, иновативния сгъваем вътрешен багажник на покрива “Easy Inside Rack”, трите предни седалки със сгъваема централна облегалка, образуващи мобилен офис, и почти 60-те литра пространство за съхранение в кабината, включително чекмеджето “Renault Easy Life”.

Преди десет години Kangoo спечели първата си награда “Международен ван на годината” с първата си 100% електрическа версия. Тези години опит и интензивна употреба от професионалисти позволиха на Renault да запази лидерската си позиция в сегмента на електрическите търговски автомобили и да предложи днес нов Kangoo Van с най-добрия пробег на пазара.

Благодарение на новата си литиево-йонна батерия с капацитет 45 kWh, която е 100% използваема и се състои от 8 независими и лесни за ремонт модула, New Kangoo Van E-Tech Electric предлага пробег до 300 км в цикъл WLTP. Тази гама позволява на потребителите на микробуси да планират спокойно повечето от ежедневните си бизнес пътувания при най-ниски разходи за притежание и използване.

Батерията, която се предлага във версиите със зарядно устройство с мощност 22 kW, има система за охлаждане с течност и електрическо съпротивление, което позволява да се използва в подходящата температурна зона, за да се запази пробегът ѝ, също и да се намали времето за зареждане.

Гаранцията на акумулаторите е 8 години или 160 000 км. През този период те се подменят безплатно, ако капацитетът им спадне под 70% от номиналната им стойност (SoH).

Новият Kangoo Van E-Tech Electric е оборудван с двигател с мощност 90 kW и 245 Нм въртящ момент, които са на разположение веднага за плавно и спокойно шофиране при всякакви обстоятелства. Екологичният режим, ограничаващ мощността и максималната скорост на автомобила, оптимизира пробега и се използва най-добре при слабо натоварен автомобил.

Водачът може да избира между три режима на рекуперативно спиране:
Sailing (индикаторна лампа B1): режим с ограничена рекуперация, подходящ за шофиране по магистрали и скоростни пътища.
Drive (B2): режим на рекуперация по подразбиране за многоцелево използване, с усещане, подобно на това при автомобил с двигател с вътрешно горене.
Brake (B3): максимален режим на рекуперация за използване в задръствания и в планината.

В новия Kangoo Van E-Tech Electric конвенционалната хидравлична спирачка се допълва от ARBS (Adaptive Regenerative Brake System), която максимално възстановява енергията.

Различните комбинации от режими на сцепление и спиране дават на водача възможност да избира между шест различни режима на шофиране, за да оптимизира комфорта и пробега в зависимост от условията на използване и движение.

Информацията за избрания режим на шофиране, управлението на електрическата мощност и помощните средства за шофиране е събрана в напълно персонализиран 10-инчов екран, което се предлага като опция.

За да се гарантира възможно най-добрата автономност през всички сезони, New Kangoo Van E-Tech Electric има регулирана климатична система с термопомпа. Това осигурява отопление през зимата и охлаждане през лятото, като работи на принципа на реверсивна климатизация. Отоплителната система осигурява на пътническия салон топлина, получена отвън, докато климатичната система извлича топлината от пътническия салон и я отделя извън автомобила.

Термопомпата осигурява оптимална ефективност, когато температурата е между -15 и +15°C. Освен че осигурява първокласен топлинен комфорт, той запазва автономността. Тази функция позволява да се поддържа допълнителен пробег по WLTP до 85 км!

И накрая, новият Kangoo Van E-Tech Electric предлага опционално отопление на предното стъкло2, предните седалки и волана2. Тези опции осигуряват още по-голям топлинен комфорт, като същевременно оказват малко въздействие върху батерията.

За презареждане на батерията New Kangoo Van E-Tech Electric предлага избор от три вида зарядни устройства:
• Стандартно се предлагат два вида бордови зарядни устройства:
– Трифазно зарядно устройство с мощност 11 kW, подходящо за всички видове домашно зареждане
– Трифазно зарядно устройство с мощност 22 kW за ускорено зареждане на обществени зарядни станции.
• Като опция към зарядното устройство с мощност 22 kW се предлага бързо зарядно устройство с мощност 80 kW DC (постоянен ток), което позволява възстановяване на пробега от 170 км (цикъл WLTP) за 30 минути.

Свързана към 11 kW Wallbox, батерията на New Kangoo Van E-Tech Electric се зарежда до 80% за 2 часа и 40 минути, а при 7,4 kW Wallbox – за по-малко от 6 часа.

И накрая, чрез приложението за смартфон MyRenault или мултимедийната система Renault Easy Link, New Kangoo Van E-Tech Electric предлага специфични свързани услуги, като например:
• Програмиране на зареждането на акумулатора и дистанционно наблюдение на състоянието на заряда на акумулатора
• Програмиране на предварителната термична обработка на пътническото отделение
• Търсене на точки за зареждане по маршрута
• Изчисляване на достъпните дестинации с оставащия живот на батерията

Мобьож – център за високи постижения в сърцето на електричеството

От 2011 г. заводът на Renault в Мобьож, в региона О дьо Франс, произвежда Kangoo за целия свят.

Заедно със заводите в Дуай и Руиц, заводът е сърцето на новия клъстер ElectriCity – най-големият и най-конкурентен център за производство на електромобили в Европа, благодарение на който Renault планира да произвежда 480 000 електромобила годишно до 2025 г.

Индустриализиране на новото Kangoo в неговата пътническа и търговска версия, както и на автомобилите на партньорите Mercedes и Nissan, и гарантиране на най-високо ниво на качество на производството.

Renault инвестира 450 милиона евро в завода и инсталира нов цех за сглобяване на батерии.

Електрическият двигател на новия Kangoo Van E-Tech Electric, както и зарядните устройства, се произвеждат в завода на Renault в Клеон, Нормандия.

Цена на 100% електрическия Kangoo Van E-Tech

Новият Kangoo Van E-Tech Electric се предлага във Франция от 1 юни на цена от 33 600 евро без ДДС.

Обемите и ефективността на Master в 100% електрически режим и с още по-голям пробег

Големият електрически ван на Renault, New Master Van E-Tech Electric 52 kWh, е оборудван с нова батерия с капацитет 52 kWh, която значително увеличава пробега му благодарение на повече от 200 км автономност в цикъла WLTP.

Както и при новия Kangoo Van E-Tech Electric, конвенционалното хидравлично спиране се допълва от ARBS (Adaptative Regenerative Brake System), която увеличава максимално енергията, възстановена по време на спиране.

Режимът Eco, който ограничава мощността на автомобила, и специалните гуми с ниско съпротивление осигуряват максимален пробег и оптимален комфорт при шофиране.

За презареждане на батерията стандартно се предлагат два вида зареждане:
• Зарядно устройство за еднофазен променлив ток с мощност 7,4 kW, подходящо за всички видове домашно зареждане.
• Зарядно устройство за постоянен ток с мощност 22 kW за ускорено зареждане на обществени зарядни станции, което позволява възстановяване на пробега от 50 км (цикъл WLTP) за 45 минути.

Свързана към стенна кутия с мощност 7,4 kW, батерията на New Master Van E-Tech Electric 52 kWh се зарежда до 80 % за 5 часа, а от домашен контакт с мощност 3,7 kW – за 10 часа.

Новият Master E-Tech Electric 52 kWh е обору дван с високоефективен електромотор с мощност 57 kW (еквивалент на 76 к.с.). Този двигател му позволява да работи както в градска, така и в извънградска среда с голяма гъвкавост.

Новият Master Van E-Tech Electric 52 kWh ще се предлага в 15 версии (вместо досегашните 6), с 3 варианта на дължина и 3 варианта на височина, налични в 3,1 т и 3,5 т от момента на отваряне на поръчките, а по-късно и в 3,8 т. Версиите с 4 фургона предлагат полезен обем от 8 до 15 m3. Двете версии на шасито/подовата кабина, предлагани с дължини L2 и L3, са идеална база за преоборудване в бордови автомобили, самосвали или надстройки с голям обем за превоз на до 20 m3.

100% електрическата версия не губи нито един сантиметър от пространството за товарене и съхранение в сравнение с версията с двигател с вътрешно горене.

Новият Master Van E-Tech Electric 52 kWh наследява и всички иновации в кокпита на версията с двигател с вътрешно горене:
• Рафтът “Easy Life” над жабката, който се разгъва с едно докосване на пръста и предлага:
• Допълнително работно място
• Място за обяд с голяма централна поставка за чаши
• Голямо чекмедже “Easy Life” с обем 10,5 литра за лесен достъп
• Индукционно зарядно за смартфон
• Цифрова докинг станция за таблети в центъра на арматурното табло
• Мултимедийна система R-LINK Evolution

Новият Master Van E-Tech Electric 52 kWh е оборудван и с множество помощни системи за шофиране (ADAS):
• “Front Park Assist” – “Асистент за паркиране отпред2
• “Rear Park Assist” – “Асистент за паркиране отзад2
• Камера за задно виждане
• Rear View Assist” с дисплей в горната част на предното стъкло, който осигурява оптимална видимост назад на средни и дълги разстояния (предлага се като допълнително оборудване)
• “Side Wind Assist” (стандартно) – асистент за стабилизиране на страничния вятър, който се активира при скорост над 70 км/ч и може да коригира до 50% от страничното отклонение на автомобила при екстремни условия
• “Automatic lights and wipers” (стандартно), автоматично активиране на светлините и чистачките
• Active Emergency Braking System” (AEBS), Активна система за аварийно спиране действаща в града и на магистралата2
• “Lane Departure Warning” Предупреждение за напускане на лентата2

Произведени в Батили, Франция

От 1980 г. заводът на Renault Sovab в Батили е мястото за производство на Master. В него работят близо 2700 души и се създават близо 5000 непреки работни места в района. 84% от доставчиците на завода се намират във Франция.

Произвеждан в заводите на Renault в Батили, Франция, и Куритиба, Бразилия, от 2009 г. насам, Renault Master е пазарен лидер във Франция, Полша, Словения, Хърватия, Бразилия и Мароко.

Електрическият двигател на New Master Van E-Tech Electric 52 kWh, както и зарядните устройства, се произвеждат в завода на Renault в Клеон, Нормандия. Батерията се сглобява в завода във Флинс, а електрификацията на автомобила се извършва в завода в Грец-Арменвилие.

Цена на 100% електрическия Master E-Tech

Новият Master E-Tech Electric ще се предлага във Франция от това лято на цена от 56 900 евро без ДДС.

––––––

1 максимален пробег, наблюдаван в цикъла WLTP
2 на разположение на по-късна дата
3 според тарифата на клиента France 2220-02, приложима от 1 юни 2022 г.

ИзточникRenault
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Нова генерация DAF | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари