30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоТежкотоварниDaimler Truck очаква навлизането на автономните превози още през това десетилетие

Daimler Truck очаква навлизането на автономните превози още през това десетилетие

Daimler Truck е водещ производител на оригинално оборудване в разработването на автономни камиони от ниво 4 (L4) по SAE с критични резервирани системи за безопасност. Със своето независимо дъщерно дружество Torc Robotics Daimler Truck напредва в развитието на автономните камиони в САЩ. Компаниите имат най-дългото партньорство в индустрията в областта на технологиите за автономни водачи и ОЕМ за камиони и ежедневно тестват безопасно и надеждно флотилия от автономни камиони по обществените пътища в САЩ. Като следваща стъпка Torc сега си сътрудничи с водещи американски логистични компании, за да продължи да разработва реални приложения за автономни камиони. За тази цел Torc създаде Автономен консултативен съвет на Torc (TAAC) с участието на ключови участници от товарния сектор, за да включи задълбочени познания за индустрията в процеса на разработване. Членове на съвета, като Schneider, Covenant Logistics, Penske Truck Leasing, Ryder System, Inc, C.H. Robinson и Baton, както и Daimler Truck North America като ОЕМ, ще предоставят стратегически насоки на Torc при интегрирането им в мрежата за превоз на товари и справянето с предизвикателствата извън шофирането по магистрала. Със съвместното създаване на клиентите Torc навлиза в следващия етап на развитие, като се фокусира още по-силно върху специфичните изисквания на клиентите и конкретните бизнес модели. Daimler Truck и Torc твърдо вярват в превръщането на автономните превози в реалност и комерсиализирането на технологията в рамките на това десетилетие.

Инженерите на Torc разработват автономен камион от ниво 4.

Мартин Даум, председател на Управителния съвет на Daimler Truck: “Ние сме напълно ангажирани с автономните превози, тъй като те могат да бъдат от полза за всички. То ще повиши безопасността, тъй като системите не се уморяват и не губят внимание. Тя ще повиши ефективността на логистиката, тъй като ще позволи на камионите да работят повече. Тя ще помогне на обществото да се справи с нарастващия обем на товарните превози, особено във времена на остър недостиг на шофьори. Виждаме възможност за Daimler Truck да увеличи приходите си от услуги, както и за значителен пазарен потенциал и потенциал за растеж. Поради всички тези причини ние разработваме камиона на бъдещето, готов за автономна работа на ниво 4”.

Джо Кезер, председател на Надзорния съвет на Daimler Truck Holding AG: “Наистина съм впечатлен от това, което изпитахме в тестовия център в Албукерке. Екипът на Daimler Truck е свършил завладяваща работа, за да направи автономните камиони работещи. Пътуването с камионите от ниво 4 дава реална представа за това какво е възможно. В съчетание с нашата иновационна мощ в областта на устойчивите технологии можем да подкрепим нашите клиенти в изграждането на техния бизнес за мобилност на бъдещето.

Напредък по пътя към разгръщането на системата от хъб до хъб в САЩ

От придобиването на мажоритарния дял в Torc преди три години Daimler Truck постигна значителен напредък в превръщането на автономните камиони от идея в реалност. Интензивно са тествани типични сценарии на шофиране, като например смяна на ленти и сложни сливания, които доказват, че софтуерът за автономно шофиране на Torc може да се движи безопасно по магистралите. Наскоро Torc разшири тестовете си и демонстрира автономни камиони L4 с подобрени възможности в по-сложни сценарии. Оборудвани с най-съвременните LiDAR, радари и камери, камионите са способни на усъвършенствано поведение при шофиране по наземни улици, рампи и завои на контролирани кръстовища.

Daimler Truck и Torc тестват автономни камиони от ниво 4 в Албакърки, Ню Мексико.

Тези възможности са от съществено значение за планираното разгръщане в случая на използване от хъб до хъб. При това приложение шофьорите доставят стоки с конвенционални камиони през първата миля до трансферни хъбове по магистралите в ключови товарни коридори в САЩ. Оттам ремаркето се прикачва към специално конструиран автономен камион L4, който безопасно се движи по дълги участъци от магистрали, като се придвижва автономно от хъб до хъб. След като камионът L4 достигне до крайния хъб, дистрибуцията на последната миля ще продължи чрез ръчно управлявани камиони. Фактори като дълги, открити участъци от магистрали, нарастващо търсене на товарни превози, големи автопаркове и далновидни регулатори превръщат САЩ в идеалния полигон за първото внедряване на тази нова технология.

Д-р Питър Вон Шмид, ръководител на Групата за автономни технологии в Daimler Truck: “Преди три години си поставихме ясна цел да комерсиализираме автономни камиони от ниво 4. Оттогава сме изминали дълъг път в технологично отношение. Като следваща стъпка Torc сега включва водещи логистични компании, за да разработи конкретно реалния случай на използване на автономната логистична система на бъдещето. Намираме се на правилния път и заедно с нашите партньори споделяме пионерския дух и желанието да успеем в областта на автономните товарни превози.

Майкъл Флеминг, основател и главен изпълнителен директор на Torc: “С опита на Torc в комерсиализацията на решения за автономни превозни средства и силните връзки с клиенти на Daimler Truck в сектора на товарните превози, ние сформирахме мощен екип за разработване на технология от ниво 4 за приложения на дълги разстояния. Сътрудничеството с нашите партньори от логистичната индустрия създава многобройни възможности за съвместно разработване на концепции и съоръжения, както и за провеждане на научноизследователска и развойна дейност за автономни камиони клас 8, операции от хъб до хъб, операции на автопаркове и услуги по поддръжка на автопаркове.

Daimler Truck: Автономни камиони.

Daimler Truck разработва готов за автономна работа Freightliner Cascadia

През последните няколко години инженерите на Daimler Truck North America успешно разработиха първата мащабируема автономна платформа за камиони с критични системи за безопасност. Базиран на водещия в бранша флагмански камион на Freightliner, готовият за автономна работа камион Cascadia от клас 8 с резервирани функции дава възможност за разгръщане на автономни превози. Този камион е проектиран и разработен с втори набор от критични системи, като например кормилно управление и спирачки, за да отговаря на безкомпромисните стандарти за безопасност на Daimler Truck. Автомобилът непрекъснато следи и оценява състоянието на тези системи. В случай на прекъсване или грешки новоразработените дублиращи системи ще могат безопасно да управляват камиона. Подготвеният за автономно управление Freightliner Cascadia L4 представлява здрава основа, от която се нуждае всяка интелигентна система за автономно управление, и е идеален за интегриране на автономен софтуер, хардуер и изчисления. Благодарение на резервираността на системите си автономният камион може да допринесе за повишаване на безопасността в движението. В крайна сметка той доближава Daimler Truck много повече до визията му за шофиране без произшествия.

Тестови автопарк на Torc.
ИзточникDaimler Truck
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари