26 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЛекотоварниНовата комуникационна кампания “New Scudo” представя три истории за предприемачество

Новата комуникационна кампания “New Scudo” представя три истории за предприемачество

FIAT Professional празнува завръщането на една от своите икони, New Scudo, с пускането на новия формат “Пространство за нови идеи”: три 30-секундни видеоклипа, три документални филма и пет продуктови реклами, споделени в основните социални канали на FIAT Professional, с участието на три компании, които символизират италианската предприемаческа креативност. Тази стратегия въплъщава ценностите на марката: искреност и централно място на човека, и допълнително подчертава значението на това да бъде партньор за своите клиенти. 

В основата на проекта са истинските истории на три компании с дългогодишна семейна традиция, които чрез иновативни идеи са променили своя бизнес и територията, в която са вкоренени.

Трите истории за високи постижения разказват за една Италия, която не спира да се обновява: първата представя двамата братя от винарска изба Carussin (Сан Марцано Оливето, Асти), които продължават почти вековна традиция в лозарството, към която са добавили производството на крафт бира. Вторият показва семейството на фермата Cashmere Monviso (Остана, Кунео), което в близост до величествения Монвизо отглежда кози за производство на сирене, но и на кашмир. Третият разказва за семейството на фермата Magnarosa (Barge, Кунео), което отглежда ябълкови градини повече от век и дава нов живот на отпадъците от най-неподходящия за хранителната верига плод, като ги превръща в основа на линия кремове за лице.

Историята се появява директно от разказите на героите, протича по пътищата, по които те работят, оставяйки място за техните нови идеи за промяна. Точно като New Scudo, който знае как да даде пространство на онези, които го избират за свой ежедневен партньор. По този начин автомобилният продукт почти остава на заден план, отстъпвайки място на онези прозрения, които правят бранда “Made in Italy” велик в света.

Моделът отново ще бъде в центъра на вниманието в петте продуктови реклами, посветени на основните му характеристики. Очевидно главните действащи лица ще продължат да бъдат трите семейства с техните истории, лица и страсти, които оживяват италианското предприемачество и умелото им изкуство на обновяване.

Като предварителен преглед трите късометражни филма бяха представени по време на международното медийно събитие на Scudo и E-Ulysse, озаглавено “Пътешествие, съставено от партньорства”.

Наличен с две задвижвания, едното изцяло електрическо, а другото дизелово от последно поколение, новият Scudo е идеалният партньор за професионалисти благодарение на “интелигентното” използване на пространството и водещите в класа си капацитет, полезен товар и обем, при това с компактни външни размери. Версията BEV, благодарение на батерията си с капацитет 50 или 75 кВтч, се отличава с най-добрия пробег в своя клас, достигайки до 330 км в цикъла WLTP. Освен това управлението като на автомобил, перфектните размери за градската среда (максимална височина 1,9 м), ергономичният кокпит и пълният набор от ADAS и функции за безопасност предлагат на клиента шофиране без стрес и изключителен комфорт, при това с нулеви емисии.

ИзточникFIAT Professional
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Нова генерация DAF | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари