30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоЕкологияАнхойзер-Буш предлага нова ера на бирата с иновативен флот с нулеви емисии

Анхойзер-Буш предлага нова ера на бирата с иновативен флот с нулеви емисии

Специалната “доставка на бира с нулеви емисии” отбелязва пускането на Bud Light NEXT и новите важни моменти в партньорствата с Nikola Corporation и BYD Motors в Калифорния

Повече наздравици в деня на мача, по-малко емисии: В навечерието на големия мач този уикенд Anheuser-Busch си партнира с иновативните си автопаркове Nikola Corporation и BYD Motors, за да достави Bud Light NEXT – първата в историята на марката бира с нулеви въглехидрати, която разчупва бариерите на традиционния лагер, с нулеви емисии.

Специалната “доставка с нулеви емисии” използва технологиите на двамата партньори, за да достави устойчиво бирата от пивоварната на Anheuser-Busch във Van Nuys, Калифорния, до баровете и търговците на дребно в Лос Анджелис, използвайки само превозни средства с нулеви емисии. Електрическият автомобил Nikola Tre с удължен пробег и водородни горивни клетки (FCEV) взе товара с бира от пивоварната и го достави до дистрибуторската база на Anheuser-Busch AB One в Карсън, Калифорния. Оттам електрическият влекач BYD 8TT с дневна кабина с батерия достави бирата до местните барове и търговци на дребно, за да се насладят потребителите на нея по време на голямата игра.

“В Анхойзер-Буш непрекъснато се стремим да бъдем лидери в нашата индустрия, като доставяме продуктите си по възможно най-устойчив начин – включително като инвестираме в най-съвременните технологии на нашите логистични партньори”, каза Джон Роджърс, главен директор по устойчивост и обществени поръчки в Анхойзер-Буш. “Докато спортните фенове се събират, за да гледат мача този уикенд, ние продължаваме напред с тази доставка с нулеви емисии, за да вдъхновим другите да използват силата на партньорството и да се присъединят към нас в създаването на устойчиво бъдеще с повече настроение за нашите потребители, партньори и общности.

С тази доставка на бира с нулеви емисии Анхойзер-Буш показва какво е възможно, когато се инвестира в иновативни решения за опазване на околната среда”, заяви членът на Асамблеята Лора Фридман, председател на транспортната комисия на Асамблеята на щата Калифорния. “Радвам се, че ще продължа да работя заедно с Anheuser-Busch и други компании тук, в Калифорния, за да стимулирам напредъка в устойчивия транспорт и логистиката, за да се гарантира, че всички стоки се доставят по възможно най-устойчивия начин.

Тази знакова доставка също така отбеляза разширяването на партньорствата на Anheuser-Busch с Nikola и BYD в Калифорния като част от глобалната амбиция на пивоварната компания за нетно нулево ниво и ангажимента за намаляване на въглеродните емисии в цялата й стойностна верига в САЩ с 25% до 2025 г.

През 2018 г. Anheuser-Busch сключи партньорство с Nikola за поръчка на полуремаркета с водородно-електрическо задвижване, за да подпомогне преминаването на целия си специализиран автопарк за дълги разстояния към превозни средства с нулеви емисии.

Този месец Anheuser-Busch и Nikola започнаха тримесечен пилотен проект, като пуснаха два Nikola Tre alpha FCEV в ежедневна експлоатация в рамките на мрежата на пивоварната в Южна Калифорния. Този пилотен проект е важна стъпка и за двете компании за усъвършенстване на производствените спецификации и характеристики на автомобилите Nikola и за демонстриране на жизнеспособността на превозите с горивни клетки и зареждането с водород при превоза на напитки.

Дългосрочното ни партньорство с Anheuser-Busch в подкрепа на техния водещ ангажимент за устойчивост е невероятна чест за Nikola”, заяви Марк Ръсел, главен изпълнителен директор на Nikola. “Много се гордеем с ролята, която изигра водородният електрически камион с дълъг пробег и нулеви емисии Nikola Tre в доставката на бира с нулеви въглехидрати за отбелязване на тазгодишния голям мач.

В своите дистрибуторски съоръжения Anheuser-Busch също така добавя допълнителни 20 електрически камиона BYD към своя калифорнийски автопарк тази година.

Понастоящем пивоварната експлоатира 25 камиона BYD в четири калифорнийски дистрибуторски центъра, 21 от които бяха внедрени през 2020 г. като част от проекта Zero- and Near-Zero Freight Facilities/Zero Emission Beverage Handling at Scale. Проектът Zero Emission Beverage Handling and Distribution at Scale е част от California Climate Investments, инициатива в целия щат, която използва милиарди долари от Cap-and-Trade за намаляване на емисиите на парникови газове, укрепване на икономиката и подобряване на общественото здраве и околната среда – особено в общностите в неравностойно положение.

Тазгодишното разширяване на автопарка е резултат от програмата California HVIP и продължаващото партньорство с Калифорнийския съвет за въздушни ресурси и CALSTART за внедряване на модерни технологии, които са по-чисти и по-тихи на пътя.

BYD Motors се гордее, че си партнира с Anheuser-Busch в тази специална доставка с нулеви емисии”, каза Патрик Дуан, старши вицепрезидент “Операции” на BYD. „Като официален спонсор на Майката Природа, BYD произвежда тежкотоварни електрически камиони с батерии, които работят усилено всеки ден и помагат за създаването на устойчиво бъдеще в общностите в цяла Америка.


ЗА ANHEUSER-BUSCH Повече от 160 години Анхойзер-Буш продължава да произвежда висококачествени бири със страхотен вкус, които удовлетворяват любителите на бирата от поколения насам. Днес ние притежаваме и управляваме повече от 120 обекта, включително пивоварни, дистрибуторски центрове за търговия на едро, селскостопански съоръжения и заводи за опаковане, и имаме повече от 19 000 колеги в Съединените щати. Ние сме дом на няколко от най-разпознаваемите американски марки бира, включително Budweiser, Bud Light, Michelob ULTRA и Stella Artois, както и на редица регионални марки, които предоставят на пиещите бира избор от най-добрите на вкус крафт бири в индустрията. От програмите за отговорно пиене и даренията на питейна вода за спешни случаи до водещите в индустрията усилия за устойчиво развитие, ние се ръководим от нашия непоколебим ангажимент да подкрепяме общностите, които наричаме свой дом. За повече информация посетете www.anheuser-busch.com или следвайте Anheuser-Busch в LinkedIn, Twitter, Facebook и Instagram.

ИзточникAnheuser-Busch
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари