30 септември, 2022
Устойчив транспорт
НачалоКомпанииЛЪВЪТ НА PEUGEOT С МОЩЕН РЕВ

ЛЪВЪТ НА PEUGEOT С МОЩЕН РЕВ

На 25 февруари 2021 г. PEUGEOT представя своето ново лого: герб с величествена лъвска глава.

От 1850 г. насам PEUGEOT има десет лога и всяко от тях съдържа емблемата на лъва. Днес PEUGEOT представя единадесетата версия, още по-динамична, качествена и елегантна, дело на PEUGEOT Design Lab – студиото за глобален бранд дизайн на марката.

След като преработи напълно автомобилите си през последните 10 години, PEUGEOT създаде нов дизайн на своето лого, за да бъде в тон с новите продукти. Лансирано през 2010 г., настоящото лого се сменя, за да ознаменува препозиционирането на марката към луксозния клас автомобили.

PEUGEOT е марка, която е в крак с времето, дори с крачка напред. Тя е в течение с иновациите, предвижда промените в поведението и прокарва пътя за нови решения за мобилност. Това прави PEUGEOT непреходна марка, мост между миналото и бъдещето. Марка със силен инстинкт, отражение на емблемата ѝ: лъва.

През последните десет години цялата продуктова гама на PEUGEOT претърпява впечатляващо препозициониране към луксозния клас автомобили. Част от нейните постижения за периода са : “Международен ван на годината” с PEUGEOT e-Expert през 2021 г. и PEUGEOT Partner през 2019 г., както и три отличия “Автомобил на годината”(PEUGEOT 308, избран през 2014 г., PEUGEOT 3008, избран през 2017 г. и PEUGEOT 208, избран през 2020 г.). И най-вече, електрифицирана гама пътнически и лекотоварни автомобили. Енергийният преход и мобилността с нулеви въглеродни емисии е в основата на стратегията на марката за устойчиво бъдеще.

Образът на лъва винаги е бил част от PEUGEOT. Той акцентира гордо върху ценностите на марката. Новото лого въплъщава това, което PEUGEOT означаваше вчера, това, което означава днес и това, което ще означава утре. Това е значението на този герб – неподвласна на времето, универсална и мултикултурна форма на идентичност. Той е синоним на престиж, доверие, дълговечност и потекло. С него и с новата му визуална идентичност PEUGEOT влиза в историята и в хипермодерността.

С този герб PEUGEOT се насочва към завладяване на нови земи, ускоряване на международния си възход, популяризиране френския стил и експертен опит, както и френската елегантност.

PEUGEOT обръща нова страница в своята история. Нова ера с нов ангажимент към своите клиенти: да трансформира времето, което прекарват с марката, в качествено време.

А да усетиш новата идентичност на PEUGEOT означава две изживявания в едно:

Да живееш за мига

В свят, който се развива все по-бързо и по-бързо, “времето” се е превърнало в един от най-редките и най-ценните активи. В този свят PEUGEOT предлага на тези, които искат да живеят тук и сега, възможността да се насладят истински на настоящия момент и да се възползват от всичко, което той може да им предложи.

Повсеместно качествено изживяване

Автомобили, шоуруми, уебсайтове, комуникации, материали… Всичко това са допирни точки с марката, които са организирани в една последователна система, целяща да направи времето, прекарано с PEUGEOT истински стойностно и изтънчено изживяване, където можете да си представите бъдещето.


 ЛЪВОВЕТЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ

Това е името на кампанията, с която PEUGEOT цели да завладява нова универсална територия: времето. Тя включва днешните лъвове, от всякакви възрасти, култури и произход. Тези ЛЪВОВЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ, които търсят повече качествено изживяно време.

Чрез ЛЪВОВЕТЕ НА НАШЕТО ВРЕМЕ, PEUGEOT се стреми да даде повече възможности на клиентите да притежават своя най-ценен актив: своето време. Марката цели да го превърне в качествено време, в обогатяващо изживяване. Като иновативна марка във високия сегмент, PEUGEOT предлага вълнуващо изживяване както онлайн, така и на борда на своите автомобили и в своите шоуруми.

И тъй като изживяването на марката не е ограничено до шоурума или уебсайта, PEUGEOT пуска нова лайфстайл колекция, семпла, атрактивна и качествена: облекло, кожени стоки, модни аксесоари, електронни аксесоари, сервизи и инструменти, миниатюри… това е цяла вселена PEUGEOT в унисон с новата идентичност на марката.

Новото лого отваря пътя към екосистема на марката, която не е ограничена само до нейната визуална идентичност. Тя носи в себе си по-дълбока промяна. Промяна в позицията, нова нагласа, нов начин на живот, целящи да отговорят на изискванията на нейните клиенти.

ИзточникStellantis
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари