7 октомври, 2022
Устойчив транспорт
НачалоСтроителна и логистична техника30-тонен багер от Doosan с двигател по Етап V

30-тонен багер от Doosan с двигател по Етап V

Doosan въвежда на пазара първия си верижен багер от среден клас, оборудван с дизелов двигател по суперстриктния емисионен стандарт Етап V на ЕС. Новият DX300LC-7 предлага несравнима комбинация от висока производителност, работни характеристики, горивна ефективност, надеждност и издръжливост в 30-тонния клас, заявява южнокорейският производител.

Новият верижен багер Doosan DX300LC-7 се базира на много успешната конструкция на предходния модел с дизелов агрегат по Етап IV. В същото време дебютиращата машина предлага съществени подобрения в комфорта за оператора, управляемостта, производителността и по-бързо изплащане на инвестицията, при поставяне на силен акцент върху ниския разход на гориво, повишената мощност, здравината и възможностите за разнообразно приложение, допълват от компанията.

Повишен комфорт и управляемост

Въпреки че предходният модел бе сред лидерите по просторност и ергономия, новата кабина на DX300LC-7 повдига летвата по удобства за оператора и лекота на управление още по-високо. В допълнение към новата висококачествена седалка подобрената кабина предлага повече функции и системи като част от стандартното оборудване в сравнение с други машини на пазара, осигурявайки върхова управляемост и висока прецизност при изпълнение на всички видове дейности. Сред най-впечатляващите ключови характеристики тук могат да се посочат новият 8-инчов цветен тъчскрийн дисплей LCD, показващ повече информация благодарение на по-широкия с 30% екран, стереосистемата (вградена към дисплея), интелигентната система за безключово стартиране на двигателя (опция), подобреният интериорен дизайн, разпознаването на препятствия около багера чрез ултразвук (опция), осветлението LED (опция), страничната защита (опция) и въздушния компресор (опция).

Част от стандартното оборудване е системата от камери, осигуряващи пълна 360-градусова видимост около багера и позволяващи на оператора на машината и зоната около нея отгоре (видимост тип “птичи поглед”). За целта се разчита на четири камери – една предна, две странични и една отзад. Тяхното изображение се показва на отделен екран.

Двигател по Етап V

За да отговори на изискванията за емисиите на изгорели газове по Етап V на ЕС, новият Doosan DX300LC-7 е оборудван с най-ново поколение дизелов двигател Doosan DL08 с максимална мощност 275 к.с. при 1800 об/мин. DL08 предлага ново решение за покриване и дори надминаване на изискванията на Етап V без рециркулация на отработените газове (EGR), което увеличава съществено наличното количество въздух по време на изгарянето на горивото, повишава температурата на процеса и значително намалява количеството на генерираните частици (сажди). Разчита се на комбинация от дизелов окислителен катализатор (DOC) и филтър за частици (DPF) плюс система за селективна каталитична редукция (SCR) с AdBlue.

Благодарение на новата технология необходимостта от поддръжка на филтъра за частици (DPF) е значително намалена – такава не се налага до достигане на 8000 моточаса.

Максимум ефективност

С новия Doosan DX300LC-7 южнокорейският производител се опитва да докаже на практика, че производителността и опазването на околната среда са напълно съвместими. Подобрената горивна ефективност на двигателя DL08 в съчетание с новия хидравличен разпределител и новата система за управление SPC3 Smart Power Controls осигурява повече икономии на гориво: 7% при стандартен работен режим S и 6% при по-мощния Р+ в сравнение с предходния 30-тонен модел. Споменатите работни режими са само два от общо четирите при Doosan DX300LC-7, улесняващи ефективната работа с новия багер в сравнение с машините от предходното поколение, където имаше по-сложен избор от осем режима и комбинации с възможностите на системата SPC. Doosan DX300LC-7 разполага с фабрично инсталирана телематична система DoosanConnect за мониторинг на състоянието. Тя е собствена разработка на Doosan и предлага уеб-базирано решение за управление на машинопарка, което е много полезно за проследяване на работата, охраната на машините и предлагане на превантивна поддръжка. Системата е част от стандартната спецификация на всички нови багери (над 14 т), всички нови челни товарачи и дъмпери Doosan.

ИзточникDoosan Equipment
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари