7 октомври, 2022
Устойчив транспорт
НачалоСтроителна и логистична техникаDoosan DX350LC-7 - с двигател по Етап V и хидравлика D-ECOPOWER

Doosan DX350LC-7 – с двигател по Етап V и хидравлика D-ECOPOWER

Обновеният 36-тонен верижен багер не само е оборудван с дизелов агрегат, който покрива суперстриктните екологични норми на ЕС по Етап V, но разполага и с иновативната хидравлична технология D-ECOPOWER на Doosan, осигуряваща по-висока производителност при по-нисък разход на гориво, както и по-плавно управление.

Конструкцията на дебютиращия багер се базира на неговия много успешен предшественик с двигател по Етап IV. В допълнение към по-голямата работоспособност и по-малките разходи Doosan DX350LC-7 се отличава със значителни подобрения в комфорта за оператора, по-малък брой престои за сервизиране, по-бързо възвръщане на инвестицията при силен акцент върху понижената консумация на гориво, повишената мощност, здравината и възможността за изпълнение на най-разнообразни задачи, заявяват от южнокорейския производител.

Хидравлика DECOPOWER

Технологията D-ECOPOWER използва хидравлична помпа с електронно управление на налягането в рамките на хидравлична система със затворен център. По този начин се постига до 26% увеличение на производителността и до 12% подобряване разхода на дизел в зависимост от избора на работен режим, обясняват от Doosan. Главният хидравличен разпределител със затворен център намалява до минимум загубите на налягане, докато помпата с електронно управление на налягането адаптира и оптимизира мощността на двигателя доста по-ефективно.

D-ECOPOWER разчита на девет сензора, за да следи количеството хидравлична течност, необходимо за изпълнение на конкретна задача, и прецизно отмерва нужната течност вместо да подава постоянно количество през системата, подобрявайки по този начин ефективността. Използва се софтуер, който по електронен път възпроизвежда всички предимства на хидравличната система с отворен център с много малко загуби на енергия.

Операторът усеща по-добре работата на багера чрез обратната реакция на джойстиците, осигуряваща по-добра управляемост на машината и по-малко умора. Ускоряването и забавянето на движението на работните органи е по-плавно, което позволява на операторите да изпълняват повтарящи се действия на завъртане на надстройката и копаене с по-малко сътресения и разлюляване.

Двигател по Етап V от Doosan

За да покрие нормите за емисиите изгорели газове по Етап V на ЕС, DX350LC-7 се захранва от най-ново поколение дизелов двигател DL08 (284 к.с. при 1800 об./мин), собствено производство на Doosan. Агрегатът е без рециркулация на отработени газове (EGR), което увеличава количеството свеж въздух по време на изгарянето на дизела, увеличавайки температурата на процеса и намалявайки значително количеството на генерираните сажди. Третирането на отделените газове става чрез комбинация от дизелов окислителен катализатор (DOC), филтър за частици (DPF) и селективна каталитична редукция (SCR). Благодарение на новата технология поддръжката на филтъра за частици е значително облекчена – такава не се налага до достигане на 8000 моточаса.

Подобрената горивна ефективност на двигателя DL08 в съчетание с новия хидравличен разпределител и новата система за управление SPC3 Smart Power Controls осигурява повече икономии на гориво: 10% при стандартен работен режим S и 6% при по-мощния Р+ в сравнение с предходния 36-тонен модел. Тези работни режими са само два от общо четирите при Doosan DX350LC-7, улесняващи ефективната работа с новия багер в сравнение с машините от предходното поколение, където имаше по-сложен избор от осем режима и комбинации с възможностите на системата SPC.

Doosan DX350LC-7 разполага с фабрично инсталирана телематична система DoosanConnect за мониторинг на състоянието. Тя е собствена разработка на Doosan и представлява уеб базирано решение за управление на машинопарка, което е много полезно за проследяване на работата, охраната на машините и предлагане на превантивна поддръжка. Системата е част от стандартната спецификация на всички нови багери (над 14 т), всички нови челни товарачи и дъмпери Doosan.

ИзточникDoosan Equipment
СВЪРЗАНИ СТАТИИ
- Реклама -
Контакти | Турботракс България (turbotrucks.bg)

Най-четени

Последни коментари